Διανύοντας μια από τις δυσκολότερες περιόδους των τελευταίων ετών, στόχος όλων των επιχειρήσεων είναι η ενεργοποίηση όλων των διαθέσιμων μέσων και μηχανισμών οι οποίοι θα συνδράμουν στην αύξηση των πωλήσεων.
Ένα από τα μέσα αυτά είναι και η ιστοσελίδα μιας εταιρείας. Ήρθε η ώρα να μετατρέψετε την ιστοσελίδα σας από μια απλή διαδικτυακή παρουσίαση σε ένα ακόμα σημείο πώλησης.
Στόχος λοιπόν του άρθρου αυτού, είναι να σας παρουσιάσουμε πώς μπορείτε σε σύντομο χρονικό διάστημα και με χαμηλό κόστος επένδυσης να αποκτήσετε μια σύγχρονη και αποδοτική παρουσία στο Internet. Έναν διαδικτυακό χώρο ο οποίος θα ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις του κοινού και θα είναι ικανός να προσελκύσει νέους πελάτες.
-
ΒΗΜΑ 1o – ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ
Δεδομένης της συνεχούς εξοικείωσης του κοινού με το διαδίκτυο, μια απαρχαιωμένη εταιρική ιστοσελίδα οδηγεί τον επισκέπτη στο συμπέρασμα μιας απαρχαιωμένης επιχείρησης.
Ο εικαστικός σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να ακολουθεί τις τάσεις της εποχής. Ζητήστε να ενημερωθείτε για τις σύγχρονες τεχνικές κατασκευής ιστοσελίδων και εφαρμόστε τες. Βεβαιωθείτε για την συμβατότητα της ιστοσελίδας σας με όλες τις συσκευές (κινητά τηλέφωνα, ταμπλέτες).
-
ΒΗΜΑ 2o – ΣΥΜΒΟΥΛΕΨΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΣΑΣ
Στην απέλπιδα προσπάθεια όλων να πουλήσουν, βομβαρδίζουν το κοινό με τιμές και προσφορές. Η τεχνική αυτή κουράζει και αποτρέπει κάποιον να σας εμπιστευτεί.
Δώστε την ευκαιρία στον εν δυνάμει πελάτη σας να ενημερωθεί για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Συμβουλέψτε τον, παρουσιάστε ιδέες και χρήσιμες πληροφορίες. Αποφύγετε το προφίλ του τυπικού πωλητή. Μετατραπείτε στον εξειδικευμένο σύμβουλό του.
-
ΒΗΜΑ 3o – ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΛΥΣΗ
Το κοινό πλέον είναι δύσπιστο. Προσπαθεί να εντοπίσει κρυμμένες παγίδες και να τις αποφύγει. Τα γεγονότα αυτά σε συνδυασμό με την προσπάθεια του να βρει την βέλτιστη λύση στην καλύτερη τιμή, συχνά τον οδηγεί στο να απορρίπτει γρήγορα.
Χρειάζεται πλέον να κατευθύνετε τον επισκέπτη ώστε να νιώσει ότι τον οδηγείτε στην προσωπική του εξιδανικευμένη λύση. Κατηγοριοποιήστε λοιπόν το αγοραστικό σας κοινό,συσχετίστε το με τα προϊόντα/υπηρεσίες σας κατάλληλακαι σχεδιάστε διαδρομές στην ιστοσελίδα σας.
-
ΒΗΜΑ 4o – ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ
Στόχος πρέπει να είναι η παραμονήτου επισκέπτη το δυνατόν περισσότερο στην ιστοσελίδα σας. Για να το επιτύχετε αυτό δεν αρκεί να του κινήσετε το ενδιαφέρον μέσω προσφορών.
Η προσθήκη εργαλείων - μηχανισμών όπως ερωτηματολόγια, wizards, live support δίνει την δυνατότητα να συμμετάσχει ενεργά στον διαδικτυακό σας τόπο και να αλληλεπιδράσει με αυτόν.
-
ΒΗΜΑ 5o – ΕΝΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ
Προσπαθήστε να εκμεταλλευτείτε την ιστοσελίδα σας εντάσσοντας τις καθημερινές διαδικασίες και λειτουργίες με τους συνεργάτες, προμηθευτές και πωλητές. Δημιουργήστε μηχανισμούς που θα σας εξοικονομούν χρόνο, κόπο και χρήμα ενώ παράλληλα θα ενισχύουν την επικοινωνία και συνεργασία.
Προσωπικές περιοχές μελών και εργαλεία παρακολούθησης διαδικασιών βάσει κωδικών αποτελούν τρόπους ένταξης των συνεργατών σας στην ιστοσελίδα καθώς και ισχυροποίησης των δεσμών σας με αυτούς.
-
ΒΗΜΑ 6o – ΑΝΑΔΕΙΞΤΕ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΑΣ
Αναδείξτε την μοναδικότητα των προϊόντων/υπηρεσιών σας. Παρουσιάστε τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα σε σχέση με τον ανταγωνισμό.
Κάντε σαφές ότι ο στόχος σας δεν είναι μόνο η πώληση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας, αλλά η μεταφορά τεχνογνωσίας και η δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης. Προωθήστε την παροχή υποστήριξης ώστε να νιώσει ο εν δυνάμει αγοραστής ότι εγγυάστε όχι μόνο την αποδοτικότητα άλλα και την διαρκή ομαλή λειτουργία.
-
ΒΗΜΑ 7o – ΒΟΗΘΕΙΣΤΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΝΤΟΠΙΣΕΙ
Τα παραπάνω βήματα είναι εκείνα που θα σας βοηθήσουν στο να αποκτήσετε μια πλήρως λειτουργική και σύγχρονη διαδικτυακή εικόνα. Δεν πρέπει όμως να αρκεστείτε σε αυτό. Είναι αναγκαίο να βοηθήσετε το κοινό να σας εντοπίσει.
Εκμεταλλευτείτε τα σύγχρονα διαδικτυακά μέσα για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας και να γνωστοποιήσετε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Διασυνδέστε την ιστοσελίδα σας με τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Twitter, YouTube κτλ) . Δημιουργήστε την εταιρική σας ιστοσελίδα στα μέσα αυτά και δικτυωθείτε.
ΜΑΘΕΤΕ ΤΙΣ ΑΙΤΙΕΣ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΑΣ ΝΑ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ TO ΤΕΣΤ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ.